Digital Round Table “Visibility and Performance Management (VPM) de sleutel tot een betere gebruikservaring?”

21 september 2021
Tijd: 10:00 - 11:30

In korte tijd is eindgebruikerservaring (EUX) naar de top van de boardroom-agenda gesprongen. De softwareoplossingen en mobiele apps die we dagelijks gebruiken, vormen een cruciaal onderdeel van de ervaring van de eindgebruiker. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 70% van de organisaties verbeterde EUX definieert als de belangrijkste factor voor digitale transformatie. Hoe krijgt u volledig inzicht in de kwaliteit en prestaties van uw meest essentiële applicaties? Is een optimale gebruikerservaring de sleutel tot klantbehoud?

Applicaties zijn in snel tempo een essentieel onderdeel van het dagelijks leven geworden; van externe medewerkers die samenwerkingsplatforms gebruiken tot consumenten die meer aankopen doen en online klantenondersteuning nodig hebben. Hierbij is gebruikservaring een van de belangrijkste elementen om klantverlies te voorkomen. Voor organisaties is het dus belangrijk om de gebruikservaring zo inzichtelijk mogelijk te maken.

Het nieuwe operationele model van online transacties drijft applicaties tot het uiterste. Het benadrukt ook enkele van de onvermijdelijke prestatie-, beschikbaarheid- en beveiligingsknelpunten. Organisaties worden hierbij geconfronteerd met het toenemende aantal, de complexiteit en de locatie van applicaties. Deze uitdagingen worden nog verergerd door een Hybrid Cloud omgeving die het inzicht in prestatie moeilijk maakt. Hoe maakt u de gebruikservaring inzichtelijk en is uw IT in staat om een optimale klantbeleving te ondersteunen?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Visibility and Performance Management (VPM) de sleutel tot een betere gebruikservaring?” Deze digitale kennissessie wordt gehouden op dinsdag 21 september 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • Bent u in staat om een optimale klantbeleving te ondersteunen met uw IT?
  • Hoe kunt u de gebruikservaring inzichtelijk maken en hoe kunt u deze inzichten optimaal gebruiken?
  • Hoe optimaliseert u de volledige end-to-end stack voor performance en schaalbaarheid in de Cloud en/of on-premise voor een beter klantbehoud?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner NTT. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

img_ntt_logo

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2