Digital Round Table: Van campagne naar conversie; hoe creëer je succesvolle partners?

12 oktober 2022
Tijd: 10:00 - 11:30

Ook dit jaar deden we weer onderzoek naar Partnermarketing binnen de ICT-branche. Daarin zoomden we onder andere in op leadgeneratie. De deelnemende vendoren vinden dat partners primair zelf verantwoordelijk zijn voor het genereren van leads. Evengoed genereert ruim de helft van de deelnemers regelmatig actief leads voor partners. Maar worden deze leads vervolgens ook goed opgevolgd?

Vendoren verwachten dat partners dedicated resources beschikbaar hebben voor het opvolgen van leads. Maar in de praktijk blijken met name kleinere partners onvoldoende resources te hebben om daarin succesvol te zijn. Als je een campagne draait, al dan niet samen met partners, wil je een zo hoog mogelijk rendement halen. Als leads dan vervolgens tussen wal en schip vallen is dat natuurlijk zonde van je budget. Hoe zorg je dat partners de leads die uit campagnes komen allemaal goed opvolgen?

Omdat veel ICT-Marketeers hiermee te maken hebben, organiseren wij de Digital Round Table: “Van campagne naar conversie; hoe creëer je succesvolle partners?” Deze digitale kennissessie wordt gehouden op woensdag 12 oktober van 10.00-11.30 uur.

Wij nodigen de leden van ons Kennisnetwerk Partnermarketeers graag uit om nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door te sparren en discussiëren met vakgenoten. Kom je ook online kennis en ervaring delen?

Onderwerpen

  • Hoe zorg je dat partners leads oppakken die uit campagnes komen?
  • Welke rol kan MDF-budget daar bij spelen?
  • Hoe borg je continuïteit van je salesproces?

Aanmelden:
Aanmelden kan kosteloos door te mailen naar communicatie@paddls.nl. Deze Round Table is alleen toegankelijk voor leden van het Kennisnetwerk Partnermarketeers. Er is plaats voor 8-10 deelnemers.

RESERVEREN

Online reserveren is niet mogelijk voor dit evenement.

Terug