Veel organisaties hebben door Covid het afgelopen jaar, in korte tijd, een volledige omschakeling gemaakt, waarbij het merendeel van de werknemers thuis is gaan werken. Er is veel tijd besteed aan het inrichten van de flex-/thuiswerkplek. Maar ook ‘de klant’ is in deze tijd thuis gaan werken. Dit vraagt om een nieuwe manier van contact en communicatie. Hoe voldoet uw organisatie aan de nieuwe manier van (klant)contact en hoe faciliteert u de medewerker maximaal om productief te werken?
Om op een effectieve manier remote te werken is een goed ingevulde werkplek noodzakelijk. Het draait namelijk niet alleen om de tools zelf, maar ook om hoe ze geïmplementeerd worden. Des te meer reden om de volgende drie stappen te bespreken binnen de organisatie. Hoe willen uw klanten en prospects met u communiceren, hoe integreert u alle facetten om dit zo optimaal mogelijk te laten werken en hoe zorgt u voor de maximale adoptie van de oplossing?
Microsoft Teams Calling en klantcontactcenteroplossingen integreren met uw werkplek is een mooie manier om het beste uit uw medewerkers, tijd en investering te halen. Maar hoe implementeert u dit en wat zijn hierin de grootste uitdagingen? Verhuist u de moderne werkplek naar de Cloud met alle voordelen van dien? Waarom laat u dan de telefooncentrale toch on-premise staan?
Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Microsoft Teams Calling: Zorgeloos bellen en ‘next level’ klantcontact”. Deze digitale vakbijeenkomst wordt gehouden op dinsdag 14 september 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.
Onderwerpen:
- Hoe zorgt u voor een toekomstbestendige klantenservice in een hybride vorm?
- Hoe zorgt u dat u op de gewenste kanalen en momenten bereikbaar bent, zonder in te leveren op de productiviteit van uw medewerkers?
- Hoe optimaliseert u de continuïteit en bescherming van uw data on-premise en in de cloud?
Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner CTAC. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.
RESERVEREN
Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.