Een halfjaar geleden stond ons hele leven ineens op z’n kop. Thuiswerken, gecancelde events en (in veel gevallen) teruglopende omzetten. Inmiddels zijn we gewend aan het nieuwe normaal en de 1,5 meter maatschappij. Hebben we weer meer grip op onze business en marketingactiviteiten. Maar de coronacrisis is nog niet voorbij. Hoe nu verder?
Uit ons jaarlijkse leadgeneratie benchmarkonderzoek blijkt dat ruim driekwart (76%) van de ICT-Marketeers zijn of haar marketingplan heeft aangepast vanwege de coronacrisis. Met het wegvallen van fysieke events en salesafspraken moet Marketing naar eigen zeggen creatief zijn.
Hoe kun je in de huidige tijden toch in contact komen met je doelgroep en leads genereren? Hoe zorg je dat de pijplijn in de eerste fasen van de buyer’s journey gevuld blijft met leads, zodat Sales alsnog z’n targets kan halen? Wat werkt nu wel en wat juist niet? Hoe kun je juist nu van waarde zijn voor je doelgroep en hoe pas je je communicatie hier op aan?
Omdat veel Marketeers hiermee te maken hebben, organiseren wij een Digital Round Table met als thema: “Marketing tijdens de coronacrisis: hoe nu verder?” Deze digitale sessie wordt gehouden op woensdag 28 oktober 2020 van 10.00-11.30 uur. Wij nodigen de leden van het Kennisnetwerk ICT-Marketeers graag uit om ervaringen te delen en nieuwe inzichten te krijgen door te sparren en discussiëren met vakgenoten. Kom je ook online kennis en ervaring delen?
Onderwerpen:
- Wat is de impact tot nu toe op de eigen marketingactiviteiten?
- Welke nieuwe kanalen/mogelijkheden kun je aanboren om leads te genereren, nu fysieke events minder goed mogelijk zijn?
- Wat zijn de mogelijkheden en ervaringen met digitale of 1,5m events?
- Hoe kun je als Marketing in de huidige tijd Sales optimaal ondersteunen?
- Hoe ben je in de huidige tijd van waarde voor je doelgroep?
- Hoe bereid je je nu voor op volgend jaar?
Aanmelden:
Aanmelden kan kosteloos door te mailen naar communicatie@heliview.nl. Deze Round Table is alleen toegankelijk voor leden van het Kennisnetwerk ICT-Marketeers. Er is plaats voor 10-12 deelnemers. Bij meer belangstelling worden er extra sessies ingepland.
RESERVEREN
Online reserveren is niet mogelijk voor dit evenement.