Digital Round Table: Leadgeneratie via demand generation

16 november 2022
Tijd: 10:00 - 11:30

Leadgeneratie is en blijft een belangrijk onderdeel van de B2B marketingstrategie. Het genereren van new business is namelijk een van de kerntaken van Marketeers, zo blijkt uit ons ‘Leadgeneratie Benchmarkonderzoek 2022’. De afgelopen jaren werd hiervoor vooral ingestoken op contentmarketing en events. Maar dat wordt steeds lastiger. Zo zijn mensen steeds minder bereid om hun mailadres achter te laten in ruil voor content. Daarom is Demand Generation actueler dan ooit. Maar waar begin je en hoe richt je het in?

Daar waar leadgeneratie als doel heeft om contactgegevens te verkrijgen in de hoop vervolgens iets te kunnen verkopen, gaat het bij Demand Generation om het creëren van vraag naar jouw product of dienst. Leads zijn geen doel maar een uitkomst van Demand Generation. Dat vergt een omslag in denken, maar zorgt wel voor kwalitatief betere leads én duurzamere relaties.

Omdat veel ICT-Marketeers hiermee te maken hebben, organiseren wij de Digital Round Table: “Leadgeneratie via Demand Generation.” Deze digitale kennissessie wordt gehouden op woensdag 16 november van 10.00-11.30 uur. Wij nodigen de leden van ons Kennisnetwerk ICT-Marketeers graag uit om nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door te sparren en discussiëren met vakgenoten. Kom je ook online kennis en ervaring delen?

Onderwerpen:

  • Hoe start je met Demand Generation? Welke tooling, data en (gated) content heb je nodig?
  • Hoe richt je het Demand Generation proces in? Wat doet Marketing en wat doet (Inside) Sales?
  • Hoe creëer je een proces waarmee je meetbaar resultaat kunt laten zien aan het hoger management?

Aanmelden:
Aanmelden kan kosteloos door te mailen naar communicatie@paddls.nl. Deze Round Table is alleen toegankelijk voor leden van het Kennisnetwerk Partnermarketeers. Er is plaats voor 8-10 deelnemers.

 

RESERVEREN

Online reserveren is niet mogelijk voor dit evenement.

Terug