Round Table: Kan Intelligent Automation uw Customer onboarding versnellen?

15 september 2022
Tijd: 10:00 - 13:00
Montfoort

Customer onboarding is een cruciaal begin van de klantreis en het garanderen van klanttevredenheid op de lange termijn. Het is ook het punt waarop veel klantreizen ook meteen eindigen, door omslachtige, onnodige of simpelweg frustrerende stappen in het proces. Uw klanten verwachten immers een eenvoudige, snelle en  gebruiksvriendelijke klantervaring en dit begint bij een gestroomlijnde onboarding. Hoe optimaliseert u de klantreis en voorkomt u valkuilen binnen deze transformatie?

Klanten zijn tegenwoordig geconditioneerd om te verwachten dat (zakelijke) interacties eenvoudig, snel en gemakkelijk gaan. Deze momenten zijn cruciaal voor klantinteractie en betrokkenheid. Maar onnodig omslachtige, trage en inefficiënte stappen in het proces, bijvoorbeeld identificaties, zorgen voor irritatie en klantverlies.

Met Intelligent Automation kunt u als organisatie waarde creëren daar waar het nodig is, zowel binnen de klantreis als voor uw (nieuwe) werknemers. Maar hoe snel kan Intelligent Automation een nieuwe klant of werknemer onboarden met behulp van IA, hoe kun je het proces ’frictieloos’ maken en hoe helpt dit u met het nemen van datagedreven beslissingen?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Round Table: “Kan Intelligent Automation uw customer onboarding versnellen?”

Deze kennissessie wordt gehouden op donderdag 15 september 2022 van 10.00 tot 13.00 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • Welke uitdagingen heeft uw organisatie met het optimaliseren van customer onboarding?
  • Hoe kan Intelligent Automation uw organisatie hierbij ondersteunen?
  • The best of both worlds? Hoe past menselijk talent in het toepassen van Intelligent Automation?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Kofax. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Logo Kofax

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug