Transformatie gaat snel, zeker in deze periode waar organisaties onder druk staan om zich snel aan te passen en de klantervaring te kunnen bieden die verwacht wordt door hun klanten. Dit vereist snelle beslissingen over de wijze waarop u werkt en met klanten omgaat. Dit is mogelijk als strategie, processen, technologie en de verschillende afdelingen binnen het bedrijf op de juiste manier samenkomen voor een gezamenlijke klantgerichte aanpak.
Technologie kan u helpen de snelheid van de verandering bij te houden en biedt zelfs kansen in tijden van crisis. Deze moet echter wel correct worden benut. Een echte innovatiecultuur kunt u pas bouwen als u supersnelle veranderingen kunt voorspellen en hier direct op kunt reageren.
Klanten van tegenwoordig zijn constant in beweging en verwachtingen worden steeds hoger. Een correcte Data Strategie opent kansen om beter gebruik te maken van data en intelligentie om zo de klantervaring te verbeteren. Hiervoor dient een organisatie brede cultuurverandering plaats te vinden, welke niet mag worden afgeremd door functionele silo’s. Hoe gaat u doelgericht om met innovatie zodat het tastbare resultaten oplevert die tot positieve verandering leiden? Waar begint u en hoe krijgt u dit snel voor elkaar? Hoe kan een juiste Data Strategie u helpen snel te innoveren in uitdagende tijden?
Omdat veel organisaties hier mee te maken hebben, organiseren we op woensdag 24 juni van 10.00 tot 11.30 uur de Digital Round Table “Innoveren in uitdagende tijden. Het moet en het kan. Wat is uw strategie?” Tijdens deze digitale kennissessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Gezamenlijk hopen wij nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.
Onderwerpen
- Welke rol speelt data in het leveren van klantervaring?
- Hoe ontdekt u in welke data meerwaarde zit voor uw organisatie? En hoe lost u het probleem van data silo’s op?
- Transformatie- en innovatiestrategie zijn het hart van een betekenisvolle klantbetrokkenheid; hoe zorgt u voor een gezamenlijke klantgerichte aanpak?
- Hoe beheert u het schaalbaarheidsprobleem?
- Data Strategie; waar begint u zonder bestaande processen vast te laten lopen en hoe doet u dit snel?
Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Oracle. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.
RESERVEREN
Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.