Digital Round Table “Hybride samenwerken; hoe staan we ervoor?”

7 oktober 2021
Tijd: 10:00 - 11:30

Vorig jaar kwam er een plotselinge verschuiving naar het werken op afstand en werd thuiswerken plotseling de norm. Bij het vormgeven van het nieuwe normaal, waarbij we zowel thuis als op kantoor werken, is er meer tijd geweest voor een grondige voorbereiding. Voor het hybride (samen)werken werden verwachtingen, kaders en handvaten gecommuniceerd binnen de organisatie. Het is tijd voor een eerste balans. Voldoet de nieuwe manier van werken aan de verwachtingen? En wordt het potentieel van de middelen om hybride samen te werken, zoals Microsoft 365, voldoende benut?

Hybride werken is de toekomst. Elke organisatie heeft hierbij een nieuw bedrijfsmodel nodig dat niet afhankelijk is van de oude normen. De verwachtingen van werknemers zijn immers ook voorgoed veranderd. Om in deze nieuwe wereld te kunnen concurreren, moeten organisaties flexibiliteit omarmen in wanneer, waar en hoe mensen werken. De ene organisatie is meer normatief in aanpak en communicatie, een andere organisatie laat het meer over aan de medewerkers en de aard van het werk. Wat is de meest doeltreffende aanpak voor uw organisatie?

Ook de rol van het kantoor verandert mee met de nieuwe manier van werken. Hoe zorgt u ervoor dat ook hier de voorzieningen juist zijn? Faciliteiten en middelen voor medewerkers en teams zijn voor het hybride werken al verder geoptimaliseerd. Ook is het werken met Microsoft Teams niet meer nieuw, maar we zijn toe aan de volgende stap. Hoe zorgt u ervoor dat gebruikers de mogelijkheden optimaal benutten waardoor er een optimaal rendement bereikt wordt? En hoe maakt u dit meetbaar?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hybride samenwerken; hoe staan we ervoor?”. Deze digitale vakbijeenkomst wordt gehouden op donderdag 7 oktober 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken. Tevens sluit Eelco van Cooten (Product Manager Werkplekdiensten) van Alliander aan om hun ervaringen te delen.

Onderwerpen:

  • Heeft uw organisatie een juiste aanpak voor het realiseren van het ultieme hybride samenwerken?
  • Zijn de faciliteiten op kantoor op orde om succesvol hybride te werken?
  • Hoe bereikt u een meetbaar en optimaal rendement uit Microsoft 365 binnen het hybride samenwerken?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Fujitsu. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Fujitsu

Alliander-logo

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug
<< feb 2024 >>
mdwdvzz
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3