Round Table “Hoe overbrugt u het gat tussen DevOps en de klant?” (NL)

25 maart 2020
Tijd: 10:00 - 14:00
Woerden

Steeds meer IT-organisaties voelen verhoogde druk om sneller te leveren en ondersteuning te geven aan nieuwe business initiatieven. Hiervoor worden vaak DevOps en Agile ingezet, waardoor de snelheid van levering toeneemt. Helaas ervaren klanten vaak niet de waarde die wordt verwacht. En DevOps teams zijn niet direct ingericht om goed met klantfeedback om te gaan. Hierdoor ontstaat een gat tussen beloofde en de ervaren klantwaarde.

Veel organisaties voelen zich nog steeds gestrand als het gaat om DevOps. Alhoewel de voordelen duidelijk zijn, is het lastig om te bepalen waar de focus moet liggen of hoe het DevOps-pad bewandeld kan worden. En na de eerste successen ligt de focus meestal op het perfectioneren van de statistieken en wordt het belang van de klantfeedback onvoldoende ingezien.

Hoe organiseert u een DevOps proces, waarbij klanten in alle fasen onderdeel uitmaken van het proces? Wanneer de klantervaring op de geleverde producten niet volledig bekend is, worden de prioriteiten van de backlog vaak verkeerd gesteld. Hoe neemt u de volledige klantervaring mee in het beïnvloeden van het ontwikkelproces?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben of gaan krijgen, organiseren wij deze Round Table met als thema: “Hoe overbrugt u het gat tussen DevOps en de klant?” Deze sessie wordt gehouden op woensdag 25 maart van 10.00 tot 14.00 uur. Wij nodigen u graag uit om nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen met vakgenoten.

Onderwerpen

  • In welke mate speelt DevOps een rol bij waarde creatie?
  • Hoe blijft u voldoen aan de hoge eisen en verwachtingen, terwijl u ook in prijs kunt blijven concurreren?
  • Hoe organiseert u een DevOps proces, waarbij klanten in alle fasen onderdeel uitmaken van het proces?
  • Welke infrastructuur- en beveiligingsuitdagingen zijn hierbij belangrijk?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner TOPdesk. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

 

 

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2