Digital Round Table “Hoe maakt u van een Service Center een Experience Center?”

30 maart 2021
Tijd: 10:00 - 11:30

Door het leveren van goede service creëert u tevreden en loyale klanten die langer bij u blijven. Wanneer u onderscheidende ervaringen kunt leveren, op maat voor iedere klant, dan bereikt u het personalisatieniveau waar klanten vandaag de dag naar zoeken. Hierdoor kan een klantenservice een omslag maken van cost center naar een profit center. Maar hoe zorgt u ervoor dat u de juiste ervaring creëert?

Klantinteracties creëren een schat aan gegevens. Om empathische ervaringen te bieden, zodat klanten zich bekend en begrepen voelen, moet u deze gegevens kunnen gebruiken. Hoe krijgt u hier inzicht in en hoe kunt u deze het beste inzetten? Door het herkennen van de intentie, geschiedenis en voorkeuren van de klant kunt u de beste acties bepalen.

Elke klant elke keer precies de ervaring geven die ze willen, of dat nu een software agent is die sympathiseert bij het oplossen van een complex probleem of een snel antwoord van een bot. Hoewel het mogelijk wordt gemaakt door technologie, is ook de betrokkenheid vanuit een hele organisatie belangrijk bij het leveren van een positieve klantervaring. Voor het welzijn van uw medewerkers, voor uw klanten en voor het welzijn van uw bedrijf. Want hoe zorgt u ervoor dat u met de juiste inzicht in data, automatisering en engagement-tools de ultieme klantervaring levert wat zorgt voor meer omzet dan kosten?

Omdat veel organisaties met deze uitdaging te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hoe maakt u van een Service Center een Experience Center?”. Deze digitale vak bijeenkomst wordt gehouden op dinsdag 30 maart 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.

Onderwerpen:

  • Hoe realiseert u een 360 graden overzicht van alle klantinformatie?
  • Wat is de invloed van Artificial Intelligence (AI) op een klantbeleving?
  • Wat zijn de juiste engagementtools voor een optimale klantbeleving?
  • Wat is het effect van een optimale klantbeleving op de profit van uw klantenservice?

Deze Digital Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Partner Genesys

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2