Digital Round Table ”Hoe maakt u hét verschil voor uw organisatie met een optimale Customer Experience?”

3 november 2020
Tijd: 10:00 - 11:30

Customer Experience (CX) lijkt de volledige verantwoordelijkheid van het klantcontactcentrum, maar in de praktijk is dat inmiddels al lang niet meer. Sterker nog; het wordt gezien als een organisatie brede inspanning. Want pas als de gehele organisatie de waarde, risico’s en kansen van een gepersonaliseerde en pro-actieve CX inziet, kunt u zich onderscheiden van anderen.

Klanten hebben hoge verwachtingen en willen het gevoel van een persoonlijke benadering zonder zich onderdeel te voelen van een grote marketingcampagne. Om dit te realiseren moet u van iedere klant de intentie, geschiedenis en voorkeuren herkennen en bepaalt u aan de hand daarvan de beste actie. Daarmee wordt de klanttevredenheid, omzet en winstgevendheid verhoogd met doorlopende, consistente en moeiteloze CX.

Het is gemakkelijk om u te laten leiden door de beloften van nieuwe technologie. Maar technologie (o.a. AI) inzetten zonder strategie is zonde van tijd en energie. Het is nodig een goede roadmap te maken. U zult zien dat technologie niet de beperkende factor is. Interne processen, bedrijfsvoering en specifieke kennis is wat ons stagneert. Waar begint u en betrekt u de gehele organisatie?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hoe maakt u hét verschil voor uw organisatie met een optimale Customer Experience?” Deze digitale kennissessie wordt gehouden op dinsdag 3 november van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen

  • Hoe zorgt u ervoor dat uw contactcentrum klaar is voor de communicatieverwachting van uw klanten?
  • U ziet de waarde, hoe creëert u meer draagvlak binnen uw organisatie?
  • Hoe kunt u AI in uw klantcontact inzetten zodat deze u echt vooruit helpt?
  • Hoe zorgt u ervoor dat de kosten laag blijven en u kunt blijven concurreren?

Deze Digital Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartners NTT en Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

NTT

Partner Genesys

 

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

Geen Evenementen
<< dec 2023 >>
mdwdvzz
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31