Klantenservice kan een bedrijf maken of breken! Maar hoe zet je klantenservice zo kostenefficiënt mogelijk in? De ene organisatie kiest voor een omnichannel strategie terwijl de andere aanstuurt op zoveel mogelijk selfservice. Centraal staat dat een goede klantenservice bijdraagt aan de klantervaring en dus aan de loyaliteit van de klant. Maar hoe creëert u een zorgeloze klantervaring via uw klant zijn voorkeurskanalen, stroomlijnt u de interne processen en maakt u uw klantenservice schaalbaar? Hoe geeft u de klantervaring vorm, nu en in de toekomst?
In deze bizarre tijden verschuift het aankoopproces nog meer naar de digitale wereld. Bereikbaar zijn en blijven wordt daardoor nog belangrijker om uw klanten tevreden te houden. Er wordt nog meer gebruik gemaakt van verschillende social messaging-apps. Daarnaast zoeken klanten steeds meer hun toevlucht tot selfservicecenters en FAQ-pagina’s om antwoorden op hun vragen te vinden. Kennis is macht, zeker gezien de hoeveelheid data die beschikbaar komt via een klantenservice. Het delen van deze informatie met klanten, medewerkers en stakeholders en deze data op het juiste moment inzetten is nog nooit zo belangrijk geweest.
Maar hoe integreert u de verschillende kanalen binnen de klantenservice? Welke data kunt u gebruiken om uw klantenservice te optimaliseren? En hoe creëert u efficiënte processen nu veel van uw medewerkers vanuit huis werken? Omdat veel organisaties hiermee te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hoe maakt u de klantenservice toekomstbestendig.
Deze digitale kennissessie wordt gehouden op donderdag 21 januari 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.
Onderwerpen:
- Hoe zorgt u ervoor dat u uw klanten support kunt verlenen op de kanalen die zij prefereren (omnichannel)?
- Op welke wijze kunt u support bieden terwijl uw agents thuis werken?
- Inzicht in data: hoe kunt u uw processen optimaliseren a.d.h.v. klantenservice data?
- Hoe vindt u balans tussen selfservice en persoonlijke hulp
- Hoe maakt u uw klantenservice schaalbaar?
Deze Digital Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Zendesk. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.
RESERVEREN
Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.