Grote vakbeurzen waren voor IT-organisaties altijd érg belangrijk om leads te genereren. En toen kwam de coronapandemie. Twee jaar lang stonden fysieke events on hold. Inmiddels is de wereld weer een tijdje open en kunnen we voorzichtig de balans opmaken:
- grote beurzen worden minder goed bezocht dan pre-corona
- hybride werken en ‘digitaal’ zijn massaal omarmd
- veel mensen zijn druk vanwege ondercapaciteit (want krapte op de arbeidsmarkt)
Wat betekent dit voor B2B Marketeers? Hoe ga je om met minder tijd en reislust bij je prospects? Wat organiseer je om toch met hen in contact te komen? Misschien zet je vol in op online of ga je toch ook nog naar grote beurzen?
Omdat veel ICT-Marketeers hiermee te maken hebben organiseren wij de Digital Round Table: “Hoe kom je in contact met je prospects?” Deze digitale kennissessie wordt gehouden op woensdag 7 juni van 10.00-11.30 uur en is toegankelijk voor alle leden van onze Kennisnetwerk ICT-Marketeers.
Wij nodigen de leden van ons Kennisnetwerk ICT-Marketeers graag uit om nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door te sparren en discussiëren met vakgenoten. Kom je ook online kennis en ervaring delen?
Onderwerpen:
- Hoe kom je in contact met je prospects? Wat werkt op dit moment goed en waar loop je juist tegenaan?
- Wat is de rol van evenementen/beurzen in de leadgeneratie mix?
- Welke activiteiten plan je op welk moment in de funnel?
Aanmelden:
Aanmelden kan kosteloos door te mailen naar communicatie@paddls.nl. Deze Round Table is alleen toegankelijk voor leden van het Kennisnetwerk ICT-Marketeers. Er is plaats voor 8-10 deelnemers.
Beeld bovenaan deze pagina via Unsplash.
RESERVEREN
Online reserveren is niet mogelijk voor dit evenement.