Digital Round Table “Empathie in klantenservices: van cost-center naar profit-center”

22 september 2021
Tijd: 10:00 - 11:30

Het leveren van goede service zorgt voor tevreden en loyale klanten die langer bij u blijven. Die klanten verwachten gepersonaliseerde ervaringen van hoog niveau, onderscheidend en precies op maat. Hierdoor kan de klantenservice een omslag maken van cost center naar profit center. Maar hoe zorgt u voor de juiste ervaringen?

Klanten willen zich gekend en begrepen voelen en verwachten dan ook empathische ervaringen. Om die te kunnen bieden is het nodig om gebruik te maken van alle data uit eerdere klantinteracties. Door het herkennen van de intentie, geschiedenis en voorkeuren van de klant bepaalt u de beste acties.

Of het nu gaat om een software-agent die sympathiseert bij het oplossen van een complex probleem of om een snel en passend antwoord van een bot, technologie speelt een belangrijke rol bij het leveren van empathische ervaringen. Hoe zorgt u ervoor dat dit soort kunstmatige intelligentie (AI) geblend wordt met persoonlijke interacties van medewerkers? Het betrekken van de hele organisatie bij het leveren van een positieve klantervaring, zorgt ervoor dat u profiteert van ieders sterke kanten. Maar hoe realiseert u met het inzicht in data, automatiseringen en engagement-tools voor die ultieme klantervaring die zorgt voor meer omzet dan kosten?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Empathie in klantenservices: van cost-center naar profit-center”. Deze digitale vakbijeenkomst wordt gehouden op woensdag 22 september 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.

Onderwerpen:

  • Hoe realiseert u een 360 graden overzicht van alle klantinformatie?
  • Wat is de invloed van technologie op een empathische klantbeleving?
  • Wat zijn de juiste engagement-tools voor een empathische klantbeleving?
  • Wat is het effect van een empathische klantbeleving op de profit van uw klantenservice?

Deze Digital Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Partner Genesys

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2