Digital Round Table “Digital trust: Security versus Customer Experience”

6 oktober 2021
Tijd: 10:00 - 11:30

Customer Identity and Access Management (CIAM) is een cruciaal onderdeel van digitale transformatie bij organisaties. Hoe CIAM georganiseerd is binnen uw organisatie, heeft invloed op de totale ervaring van de klant met uw merk. Klanten eisen tegenwoordig een moderne en gepersonaliseerde klantervaring tijdens elk contactmoment en verwachten daarbij gegevens privacy en controle. Digital trust bij klanten heeft invloed op het succes van uw organisatie. Maar hoe bewaart u de balans tussen klantervaring versus beveiliging en compliance?

Toegang gerelateerde cyberaanvallen staan bovenaan de lijst met bekende oorzaken van inbreuken op de beveiliging. Daarbij neemt de wet- en regelgeving steeds meer toe. Beveiliging is top prioriteit, echter moet de klantervaring ook optimaal zijn. Wanneer transacties of interacties onderbroken worden door de verkeerde customer experience, heeft dit invloed op de bedrijfsresultaten. Hoe kan authenticatie, autorisatie en duidelijk gebruikersbeheer worden ingebouwd in een klantgerichte app, portal of website?

Gezien de complexiteit en dynamiek van CIAM kiezen veel organisaties ervoor om een provider in te schakelen in plaats van zelf een oplossing te bouwen. Welke overwegingen zijn er hierbij te maken?

Omdat veel organisaties met deze uitdaging te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Digital trust: Security versus Customer Experience”. Deze digitale vak bijeenkomst wordt gehouden op woensdag 6 oktober 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.

Onderwerpen:

  • Wat zijn de kansen en uitdagingen van CIAM? En wat zijn de laatste ontwikkelingen?
  • Hoe zorgt u voor zowel een veilige als een gebruiksvriendelijke toegang voor uw klantgerichte apps, portals of websites?
  • Een CIAM-oplossing: Zelf bouwen of uitbesteden?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Okta. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Okta-Logo

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2