Digital Round Table “Ontdek het potentieel van datagedreven customer experience”

3 februari 2022
Tijd: 10:00 - 11:30

De digitale transformatie heeft ervoor gezorgd dat klanten steeds hogere verwachtingen hebben van merken en winkels. Data is daarbij steeds belangrijker geworden om de ultieme klantervaring te bieden. Door het gebruik van data kan de klantervaring zowel online als offline verbeterd worden, maar maakt het ook mogelijk om een persoonlijke service te bieden aan klanten die hier behoefte aan hebben. Hoe bereikt u de volle potentie van een datagedreven customer experience?

Consumenten verwachten steeds meer transparantie, toegankelijkheid en duurzaamheid van organisaties. Ze hebben behoefte aan persoonlijke service en belevingen, verzorgd door deskundige medewerkers. In ruil hiervoor zijn ze bereid om meer gegevens met de organisatie te delen. Hoe voldoet u aan de steeds veranderende verwachtingen om de klantervaring te optimaliseren? Hoe verzamelt u de relevante data?

Organisaties die inzetten op datagedreven customer experience creëren niet enkel meerwaarde voor klanten, maar ook voor de organisatie zelf. Grote voordelen zijn meer klantloyaliteit, merkherkenning en omzet, maar ook het verkleinen van conversietijd, kosten en risico’s. Wat zijn voor u de grootste zakelijke voordelen uit een datagedreven customer experience?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Ontdek het potentieel van datagedreven customer experience”.

Deze digitale vak bijeenkomst wordt gehouden op donderdag 3 februari 2022 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.

Onderwerpen:

  • Hoe gebruikt u data om de klantervaring in de winkel en online te verbeteren, gedurende de gehele klantreis?
  • Op welke wijze gebruikt u AI om het gedrag van klanten te voorspellen en marketingimpact voor uw klanten te vergroten?
  • Wat zijn de grootste uitdagingen in het mogelijk maken van gepersonaliseerde klantervaringen?
  • Hoe legt u een goede fundering om te starten met datagedreven customer experience of deze verder uit te bouwen?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Insight. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug