Digital Round Table ‘Hoe de inzet van digitale kanalen uw Customer Experience revolutionair maken’

19 april 2022
Tijd: 10:00 - 11:30

Het is bekend dat een goede en unieke Customer Experience (CX) een bedrijf kan differentiëren van de concurrenten. De omgang met klanten is de grootste factor in een positieve CX. Alle kanalen waar u contact heeft met klanten, zowel offline als online, zijn in staat om geoptimaliseerd te worden. Hoe ontgrendelt uw organisatie de digitale potentie? En hoe doorbreekt u de barrières die uw organisatie weerhouden om optimaal met uw klanten te communiceren?

Het scala aan AI en geautomatiseerde oplossingen maakt dit voor veel organisaties al mogelijk, maar soms ontbreekt de ‘human touch’. Zodra een geautomatiseerde oplossing niet verder kan helpen is een medewerker nodig om het verder op te pakken, zonder dat een klant hier lasten van ondervindt. Dus een naadloze samensmelting van de menselijke en digitale wereld. Hoe brengt u het beste uit beide werelden samen? De status-quo van klantenomgang is in de laatste jaren veel veranderd. Moderne uitdagingen vergen een nieuwe aanpak die klanten tevredenstelt, een consistente klantervaring levert,  medewerkers ontlast en bedrijfsresultaten oplevert. Klanten verwachten een gepersonaliseerde en gestroomlijnde ervaring, wanneer het hen uitkomt. Hoe speelt u in op de customer experience wensen van nu?

Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Hoe de inzet van digitale kanalen uw Customer Experience revolutionair maken”. Deze digitale kennissessie wordt gehouden op dinsdag 19 april 2022 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen:

  • Wat zijn de barrières die uw organisatie weerhouden van een optimale customer experience?
  • Welke rol spelen AI-gedreven oplossingen in het mogelijk maken van een betere customer experience?
  • Hoe brengt u geautomatiseerde oplossingen samen met menselijke support ten goede van betere bedrijfsresultaten?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Partner Genesys

 

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug

AANKOMENDE EVENEMENTEN

jun 2024

Round Table: Het terugverdienmodel van tailor-made werkplekken
11 juni 2024 Montfoort

sep 2024

Round Table: De impact van een AI-powered nerwerk
19 september 2024 Montfoort

Round Table: De impact van een AI-powered netwerk
20 september 2024 Montfoort

<< mei 2024 >>
mdwdvzz
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2