Banken en financiële instellingen zijn zeer verbonden met hun klanten. Men heeft immers in vele aspecten van het dagelijks leven interactie met banken en financiële instellingen. Door de huidige pandemie zijn de ontwikkelingen in sneltreinvaart gegaan, gezien fysieke interactie in verband met lockdowns niet mogelijk was. Men wil nu meer dan ooit gehoord en begrepen worden. Wat zijn de innovaties die zorgen voor de juiste empathische ervaring bij elke interactie? En hoe implementeert u innovaties met minder risico en betere resultaten?
De veranderende klantbehoeften en digitalisering zorgen ervoor dat organisaties hun aanpak voor de ideale customer experience heroverwegen. Hierbij is een betere consumentenervaring met lagere servicekosten prioriteit. Zo richten FinTech-initiatieven zich op roboadvies en ambiëren daarbij financiële dienstverlening mogelijk te maken zonder menselijke interventie.
Of het nu gaat om een software-agent die sympathiseert bij het oplossen van een complex probleem of om een snel en passend antwoord van een bot, technologie speelt een belangrijke rol bij het leveren van empathische ervaringen. Hoe zorgt u ervoor dat dit soort kunstmatige intelligentie (AI) innovaties geblend worden met persoonlijke interacties? En hoe realiseert u met automatiseringen, zoals self- & assisted-service en engagement-tools, die ultieme klantervaring die zorgt voor meer omzet dan kosten?
Omdat veel organisaties met deze uitdagingen te maken hebben, organiseren we de Digital Round Table: “Customer service innovaties in de financiële sector”. Deze digitale vakbijeenkomst wordt gehouden op donderdag 30 september 2021 van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze sessie nodigen wij u uit in gesprek te gaan met uw vakgenoten om tot nieuwe inzichten te komen en kansen te ontdekken.
Onderwerpen:
- Wat zijn de trends en ontwikkelingen omtrent customer service in de financiële sector?
- Wat is de invloed van technologie op een empathische klantbeleving?
- Wat is het juiste stappenplan om innovaties te implementeren?
- Wat is het effect van de nieuwste innovaties op de profit van uw klantenservice?
Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartner Genesys. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.
RESERVEREN
Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.