Digital Round Table “Creëer veilige en naadloze customer identity ervaringen”

16 juni 2020
Tijd: 10:00 - 11:30

Klanten verwachten steeds meer interactie met bedrijven via omnichannel digitale ervaringen. Om aan deze behoeften te voldoen, staan organisaties onder druk om frictieloze ervaringen te creëren zonder de veiligheid van hun klanten in gevaar te brengen. Hoe creëert u veilige, frictieloze klantervaringen en brengt u deze sneller op de markt met moderne CIAM?

De manier waarop organisaties interactie hebben met klanten is de afgelopen jaren enorm geëvolueerd en zal blijven evolueren. Websites waren vroeger het belangrijkste interactiepunt van een organisatie waar klanten terecht konden voor algemene, statische informatie over het bedrijf. De explosie van verschillende apparaten en communicatiekanalen heeft dat allemaal veranderd. Elke keer dat ze verbinding maken, verwachten ze een naadloze, consistente ervaring, ongeacht het apparaat of kanaal dat ze gebruiken.

Om aan de hoge verwachtingen van de klanten van vandaag te voldoen, de ontwikkeltijd van digitale ervaringen te verkorten en mogelijke beveiligingslekken te elimineren, moeten organisaties de identiteit van hun klanten centraal stellen. Een moderne CIAM-oplossing (customer identity en access management) kan precies dat.

Omdat veel organisaties hiermee te maken hebben, organiseren we deze Digital Round Table welke wordt gehouden op dinsdag 16 juni van 10.00 tot 11.30 uur. Tijdens deze digitale sessie nodigen wij u uit te sparren en te discussiëren met uw vakgenoten. Wij helpen u graag nieuwe inzichten te krijgen en kansen te ontdekken door het delen van kennis en ervaringen.

Onderwerpen

  • Hoe geeft u uw klanten, business partners en medewerkers momenteel toegang tot de voor hen relevante data?
  • Hoe kunt u deze ervaring (nog) gebruiksvriendelijker, veiliger en frictielozer maken?
  • Hoe beschermt u uw klanten, business partners en uw bedrijf tegen datalekken?
  • Hoe zorgt u voor (snelle) integratie van nieuwe best-of-breed technologieën?
  • Waaraan moet een moderne Customer Identity en Access Management (CIAM) oplossing voor u voldoen om u te helpen nog succesvoller te zijn?

Deze Round Table wordt mede mogelijk gemaakt door kennispartners Traxion en Okta. Vanuit hun specifieke expertise en ervaring met de discussiethema’s delen zij graag tijdens de inhoudelijke discussie kennis en ervaringen met u.

Traxion

Okta Logo

RESERVEREN

Er zijn geen plaatsen meer voor dit evenement. Als u nog wel inschrijft wordt er contact met u opgenomen indien er plaatsen beschikbaar komen.

Terug
<< feb 2024 >>
mdwdvzz
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3